Niets is zo hartverwarmend als een tevreden opdrachtgever. Bij Rensa weten we dat als geen ander. Dus ondersteunen we je op allerlei manieren om jouw klant méér dan tevreden te maken. Ons team helpt je met kennis en advies, en natuurlijk met de beste producten voor verwarming & ventilatie. Hoe, waar en wanneer jij het nodig hebt. Zodat jij alleen maar pluspunten scoort.

Groot assortiment onderdelen direct beschikbaar. Ook in het weekend.


In deze digitale wereld verwachten consumenten direct een oplossing bij een ketelstoring. Service en dienstverlening draaien steeds meer om snelheid en flexibiliteit. Daarom is Rensa 24/7 bereikbaar. En omdat we een groot assortiment service-onderdelen op voorraad hebben, zijn deze direct voor je beschikbaar. Zo sta je nooit met lege handen en de klant niet in de kou.

Technisch advies en engineering


Soms vraagt een innovatief project om specialistische kennis. Door gebruik te maken van de technisch adviseurs en engineers van Rensa kun je iedere technische uitdaging aan. Ook als het je ontbreekt aan tijd of specialistische knowhow. Van het berekenen van warmteverlies, koellast en EPC tot het maken van principeschema’s en tekenwerk in CAD of REVIT.

“Onze familiecamping heeft het duurzame Green Key-keurmerk. Toen we drie verouderde gasboilers moesten laten vervangen wilden wij dan ook graag iets doen met zonne-energie. Onze lokale installateur heeft dit voor ons geregeld; van ontwerp tot en met de uitvoering. We zijn nu de trotse eigenaars van een prachtig zonneboilersysteem, bestaande uit een 1000 liter boilervat gekoppeld aan zes collectoren. En het werkt perfect! Ook bij maximale bezetting en minimale zon hebben we voldoende capaciteit.”

Maatwerk bouwplaatslogistiek


Omdat geen enkele bouwplaats gelijk is en elk project zijn eigen specifieke voorwaarden kent, denkt Rensa mee in het vinden van de meest efficiënte en werkbare manier om je te voorzien van materialen. Een team van voorraadbeheerders, vervoersspecialisten, product managers en accountmanagers gaat samen met jou op zoek naar de beste logistieke oplossing zodat de monteurs zo efficiënt mogelijk kunnen werken.

“Als aannemer ben je verantwoordelijk voor de oplevering van het gebouw. Het halen van de planning is elke keer weer een uitdaging wanneer je met verschillende partijen werkt. Doordat de installateur zich flexibel opstelde hebben we de in de bouw opgelopen vertraging weer kunnen inlopen. De zaterdagleveringen van hun groothandel boden de perfecte oplossing voor deze moeilijke bouwlocatie in het centrum van Amsterdam waar de verschillende partijen en bouwlieden elkaar enorm voor de voeten liepen.”

“Als woningbouwvereniging hebben we altijd een behoorlijke uitdaging bij het renoveren van onze flatgebouwen. We verwachten van de uitvoerders een strakke planning om de bewoners zoveel mogelijk te ontzien. De installateur heeft op ons verzoek in een leegstaande woning alle radiatoren vervangen, zodat de huurders van tevoren zagen wat het eindresultaat was. Tijdens de renovatie konden de huurders gebruik maken van deze modelwoning. Alle werkzaamheden zijn volgens planning uitgevoerd en we hebben geen enkele klacht gekregen van bewoners en omwonenden. Knap werk van de installateur. Bij de volgende renovatie schakelen we hen zeker weer in.”

Bekijk al onze diensten op diensten.rensa.nl en ontdek hoe Rensa je kan helpen jouw klanten blij te maken!



                    
SERVICEPARTNER VOOR INSTALLATEURS