Wil jij je verder ontwikkelen in het vastgoedbeheer, in een sterke en groeiende organisatie, waarin de pandgebruikers ook je collega’s zijn?

Voor onze afdeling Facility Management in Didam zijn wij op zoek naar een:

 

Asset Coördinator

(Fulltime)

 

 

De afdeling:
Het vastgoed van de Rensa Groep staat ten dienste van de huisvesting van collega’s en processen van de gelieerde ondernemingen. In totaal betreft het circa 50 locaties, hoofdzakelijk in Nederland en Duitsland. De strategische locaties zijn eigendom, de andere locaties zijn huurobjecten. Het betreft zowel kantoren als bedrijfshallen, variërend in grootte van 600 tot 30.000 vierkante meter.

Zowel (ver)koop, huur en renovatie als nieuwbouw zijn activiteiten die in eigen beheer plaatsvinden. Het beheer van het vastgoed valt onder de verantwoordelijkheden van de afdeling Facility Management.

De functie:
Als Asset Coördinator ben je verantwoordelijk voor het verder vergroten van het professioneel beheer van de vastgoedportefeuille. Je beheert een deel van de vastgoedportefeuille, bewaakt de expiratiedata, adviseert ten aanzien van beëindiging/verlenging van huurovereenkomsten en draagt doorlopend bij aan de kwaliteit en accuratesse van de gebouwdossiers. Daarnaast  onderhoudt je contact met de pandgebruikers, in nauwe samenwerking met directe collega’s/teamleden zoals de facility coördinator en technisch coördinator.

Je ondersteunt de Facility Manager in het managen van het vastgoed; het uitwerken van ideeën en voorstellen, rapportages en analyses maken, inkoop- en (ver)bouwtrajecten afhandelen. Je levert je bijdrage aan het opstellen van begrotingen, MJOP’s en verbetervoorstellen. Je initieert en begeleidt conditiemetingen, inspecties, etc. Ook stuur je de contractpartners aan. Regelmatig bezoek je de diverse locaties in Nederland en in Duitsland.

Wat maakt jou een goede kandidaat om ons team te versterken?
Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband functioneren en je beschikt over een klantgerichte instelling en uitstekende communicatieve vaardigheden (NL/E/D).

Wat verwachten we van jou?

  • Een relevante afgeronde opleiding op HBO-niveau; 
  • Affiniteit en ervaring met het beheer van vastgoed;
  • Zowel een hands on mentaliteit als een goed ontwikkeld analytisch vermogen;
  • Financieel en tegelijkertijd facilitair georiënteerd;
  • Ervaring in het werken met beheersystemen en diverse MS Office applicaties.

Je bent integer, nauwkeurig, flexibel, stressbestendig en in staat om prioriteiten te stellen. Je hebt het vermogen snel te kunnen schakelen in een dynamische werkomgeving.

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een sterke en groeiende organisatie en in een hecht team professionals;
  • Een marktconform salaris en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Auto van de zaak;
  • Volop mogelijkheden om te leren en te groeien, ontwikkeling staat binnen Rensa centraal;
  • Goede werksfeer waarin ook aandacht is voor een vitale en actieve levenswijze;
  • 25 vakantiedagen + 12 verlofdagen op basis van fulltime werken;
  • Goede pensioenregeling, waarbij wij 2/3 van de premie betalen;
  • Personeelskorting op het gehele assortiment;
  • Korting op verschillende verzekeringen;
  • Een actieve en gezellige personeelsvereniging.

Is dit jouw droombaan?
Stuur je sollicitatie naar vacatures@rensa.nl of solliciteer direct online. Binnen 2-3 weken ontvang je van ons nader bericht. Voor nadere informatie over deze functie kun je contact opnemen met Rik van Beek, Facility Manager, 06 - 538 03 526.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Medewerker aan het woord

Gerrit Hengelaar  Facility Coördinator

 

Bij Rensa ben je verzekerd van afwisselend en uitdagend werk. Op de afdeling Facility Management komen alle thema’s aan bod die het vak mooi maken. We zijn het aanspreek punt voor de hele organisatie, van de kleinere dochterondernemingen tot de grote logistieke afdelingen. Wij zijn de regisseur tussen de interne klant en onze leveranciers.

Er is veel persoonlijke aandacht voor jouw ontwikkeling. Je krijgt kansen om te groeien en met je eigen interesses aan de slag te gaan. Binnen dit familiebedrijf is het prettig samenwerken met collega’s en is er een informele sfeer.

Werken bij Rensa

wddd

Omdat het resultaat telt.