Ben jij of ken jij iemand die op zoek is naar een afwisselende en dynamische functie waarin jouw oplossingsgerichtheid het verschil kan maken? Voor onze afdeling Voorraadbeheer in Didam zijn wij op zoek naar een communicatief sterke en enthousiaste:

 

Assistent Voorraadbeheer

Fulltime (40 uur per week)

 

 

Wat ga je doen?
Als Assistent Voorraadbeheerder ben je al gauw onmisbaar voor je collega’s. Jij bent immers de verbinder tussen de commerciële en logistieke afdelingen. Je bent het eerste aanspreekpunt van de afdeling, de frontdesk. Je staat collega’s van de verkoop te woord waarbij je vragen beantwoord op het gebied van levertijden en leversnelheid.

Van je logistieke collega’s ontvang je regelmatig lijsten met manco’s. Jij gaat hiermee aan de slag door de leveranciers te bellen, te achterhalen wat er mis is gegaan en hoe het opgelost gaat worden. Daarnaast vind je het leuk om bezig te zijn met het verbeteren van processen binnen de afdeling. Ook in het bestelproces krijg jij een aandeel. Je bestelt order gestuurde artikelen en volgt deze bestelling op bij de leveranciers.

Al met al een afwisselende functie waarbij het contact met collega’s en leveranciers centraal staat en waarin je, als je het goed doet, door jouw collega’s van de afdeling op handen gedragen zal worden.

Hoe ziet de afdeling eruit?
De afdeling Voorraadbeheer bestaat, inclusief de leidinggevende, uit 11 medewerkers. Samen zijn we verantwoordelijk voor de logistieke operationele inkoop van producten op het gebied van verwarming & ventilatie, sanitair en koeling. Wij zijn een hecht team met een gezamenlijke passie voor ons vakgebied. Met jouw komst kunnen wij ons beter richten op onze kerntaken. Wij beloven dan ook dat wij je goed zullen inwerken en dat wij, mocht je ergens niet uitkomen, je bijstaan met raad en daad.

Wat maakt jou een goede kandidaat om ons team te versterken?
Wij zijn op zoek naar een gedreven, daadkrachtige en klantgerichte duizendpoot die communicatief erg sterk is. Met jouw natuurlijke communicatieve flair weet je ieder telefoongesprek op een prettige manier af te ronden en je pakt zelfstandig daaruit voorkomende werkzaamheden op. Jouw klantgerichte instelling kan ook betekenen dat je je collega’s van de verkoop met geduld leert hoe ze in het systeem sommige antwoorden zelf al kunnen vinden. Je kunt makkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden, sterker nog juist het continue bezig zijn op verschillende vlakken is wat jou juist aantrekt in deze functie.

Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van automatiseringssystemen en de vaardigheid met verschillende systemen te kunnen werken;
  • Sterk servicegerichte instelling;
  • Beheersing van de Engelse en Duitse taal; 
  • Stressbestendigheid;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Oplossingsgerichte eigenschappen, proactief, flexibel, teamplayer en aanpakker.

Wat hebben wij jou te bieden?
Rensa heeft echt iets te bieden! Wij inspireren elkaar en onze klanten met innovatieve en duurzame oplossingen, overtreffen verwachtingen, luisteren en denken mee. En dat alles doen wij op een open en verrassende manier vol energie. Dat zie je terug in de manier waarop wij met elkaar en onze klanten omgaan, maar ook in onze uitgebreide dienstenportfolio.

Naast een goed salaris bieden wij een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder: 

  • Volop mogelijkheden om te leren en te groeien: ontwikkeling staat binnen Rensa centraal;
  • Goede werksfeer waarin ook aandacht is voor een vitale en actieve levenswijze;
  • Bij wederzijdse tevredenheid volgt na een jaarcontract een contract voor onbepaalde tijd;
  • 25 vakantiedagen + 12 verlofdagen; 
  • Deelname aan een target- en winstregeling;
  • Goede pensioenregeling, waarbij Rensa 2/3e van de premie betaalt;
  • Tegemoetkoming reiskosten woon-werkverkeer en de mogelijkheid om dit fiscaal uit te ruilen;
  • Aandacht voor goede werkplekken en arbeidsomstandigheden;
  • Personeelskorting op het gehele assortiment;
  • Korting op verschillende verzekeringen;
  • Een gezellige en actieve personeelsvereniging.

Word jij onze nieuwe collega?
Stuur je sollicitatie naar vacatures@rensa.nl of solliciteer direct online. Binnen 2-3 weken ontvang je van ons nader bericht. Voor nadere informatie over deze functie kun je contact opnemen met Danielle Cornelissen, Hoofd Voorraadbeheer, 06 - 514 27 908.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.  

Medewerker aan het woord

Daniel Dieguez Vergunst  Vertegenwoordiger Rayon Breda

 

Het leuke aan mijn functie vind ik de afwisseling en de vrijheid die ik krijg. Ik beheer mijn eigen agenda en vul zelf mijn dagen in. Zo zit ik de ene keer aan tafel met de directeur van een groot bedrijf en de andere keer met een projectleider of een kleine zelfstandige. Die variatie maakt het voor mij erg uitdagend.

 

Daarnaast is het mooie aan Rensa dat het een familiebedrijf is. Het maakt niet uit waar je komt binnen de organisatie, er wordt altijd even tijd voor je gemaakt. Dat warme en sociale karakter van Rensa is naar mijn idee uniek en zorgt ervoor dat ik hier alweer negen jaar werkzaam ben!

Werken bij Rensa

wddd

Omdat het resultaat telt.