Geen klant in de kou met de service van Rensa

Een klant zit in de kou of heeft een acute calamiteit, en de monteur moet direct uitrukken. Dan kan het zijn dat je niet direct het onderdeel voorradig hebt dat nodig is om de klant te helpen. Met onze Calamiteitendienst, Sneldienst en servicedienst in het weekend staan we 24 uur per dag, 7 dagen per week voor je klaar. 
 

Sneldienst

Met de Sneldienst van Rensa kun je gewoon doorwerken terwijl wij het ontbrekende onderdeel naar je toe brengen. Hierdoor verlies je geen kostbare tijd op het moment van installatie of onderhoud.

Eén telefoontje naar Rensa en wij bezorgen het benodigde artikel op de plaats van montage. Je kunt zonder tijdsverlies doorwerken en de belofte aan de klant waarmaken.

Servicedienst in het weekend

Ondervindt de klant problemen met zijn installatie in het weekend, maar heb je het specifieke onderdeel niet op voorraad? Bel dan – in het stookseizoen – met de Weekendservicedienst van Rensa. Elke servicebalie kent een eigen weekendservicenummer.

In samenspraak met de betreffende weekenddienstmedewerker kan afgesproken worden waar en wanneer de onderdelen kunnen worden opgehaald. Ook op zon- en feestdagen.

Calamiteitendienst

De Calamiteitendienst van Rensa is uniek in de branche. 24 uur per dag, 7 dagen in de week is Rensa bereikbaar om jou in geval van een calamiteit een helpende hand te bieden.

In geval van een calamiteit kun je de Calamiteitendienst bellen. Indien Rensa het benodigde onderdeel op voorraad heeft, wordt het klaar gelegd om af te halen. Het is ook mogelijk om een koeriersdienst het product op locatie te laten bezorgen.